Ξένος Μανιατογιαννης

Ξένος Μανιατογιαννης

Καλώς ήρθατε...

Στόχος μου μέσα από αυτή την προσπάθεια, είναι να επικοινωνήσουμε
και να συζητήσουμε τις απόψεις μου που διαβάζετε κάθε τόσο,
καθώς και οτιδήποτε άλλο σας απασχολεί

Σας ευχαριστώ

Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2010

Συνέντευξη Ξένου Μανιατογιάννη στη Βριλησσιακή


Τους κεντρικούς άξονες και τον οραματισμό του για τη δημοτική παράταξη «Βριλήσσια Δήμος Δημιουργίας» παρουσίασε ο υποψήφιος δήμαρχος Βριλησσίων Ξένος Μανιατογιάννης σε αποκλειστική συνέντευξη που παραχώρησε στον ανταποκριτή της «Β», με αφορμή τη δημιουργία του νέου αυτοδιοικητικού σχήματος όπως αυτό γνωστοποιήθηκε σε εκδήλωση στην κατάμεστη αίθουσα «Νίκος Εγγονόπουλος» το απόγευμα του Σαββάτου.

Απαντώντας σε ερωτήσεις για την πορεία του «Τοπικού Συμβουλίου Νέων» στην περιοχή και χωρίς να απαρνιέται την πολιτική του προσωπικότητα και σταδιοδρομία στο Δήμο των Βριλησσίων, ο κ. Μανιατογιάννης αντιπρότεινε μια δημιουργική διακυβέρνηση απέναντι στη «διαχειριστική», όπως τη χαρακτήρισε, λογική των προηγουμένων ετών. Ορμώμενος δε από τις επαγγελματικές του γνώσεις ως τοπογράφος-μηχανικός, αναφέρθηκε εκτενώς στο χρονίζον ζήτημα του κυκλοφοριακού προβλήματος στην πόλη, υποσχόμενος την ολοκλήρωση μιας πλήρους και σύγχρονης κυκλοφοριακής μελέτης.

Αναφερόμενος στην ανάγκη για διαβούλευση στις γειτονιές για ζητήματα που τις αφορούν, ο επικεφαλής της νέας παράταξης έκανε λόγο για ανάγκη συγχρωτισμού της «εμπειρίας και της γνώσης» με τη «φρεσκάδα και τον ενθουσιασμό» των νέων στελεχών.

Συνοψίζοντας το όραμα του συνδυασμού στους άξονες της «άμεσης δημοκρατίας», της «περιβαλλοντικής διακυβέρνησης», της «ηλεκτρονικής διακυβέρνησης» και της «βιώσιμης ανάπτυξης», ο Ξένος Μανιατογιάννης ευχαρίστησε τον ανταποκριτή της Κοινότητας για το βήμα ενημέρωσης των δημοτών, δηλώνοντας «παρών» στο προγραμματιζόμενο debate των Βριλησσίων στο Πνευματικό Κέντρο, εφόσον υπάρξει ανταπόκριση και από τους επικεφαλείς των υπολοίπων παρατάξεων.

4 σχόλια:

  1. κε. Μανιατογιάννη, σας εύχομαι καλή επιτυχία. Ποιά είνα η άποψή σας σχετικά με το "εργοτάξιο" που έχει στηθεί για την "πεζοδρόμηση" και το "ποδηλατοδρομείο" στην πόλη μας. Ποιο είναι το κόστος και τι εναλακτικές λύσεις υπάρχουν, τουλάχιστον από κάποιες που έχουν γίνει σε άλλες χώρες και θα έπρεπε να ακολουθηθούν; Επίσης, θα γίνουν τα Άνω Βριλήσσια "ίσότιμο" μέρος της πόλης; Υπάρχουν παραδείγματα τα τελευταία 20 χρόνια που δεν φαίνεται να είναι έτσι. Με εκτίμηση. Στέλιος Κεντριτάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κύριε Κεντριτά,
    σας ευχαριστω πολύ για το σχόλιό σας.

    Για το κυκλοφοριακό, η άποψή μου είναι ότι απαιτείται άμεσα η εκπόνηση κυκλοφοριακής μελέτης και η εφαρμογή των υποδείξεων των ειδικών.

    Για το θέμα των Άνω Βριλησσίων, στο πρόγραμμα που θα λάβετε πολύ σύντομα, προτείνεται η πεζογέφυρα σύνδεσης του Πατήματος με την ναυτική βάση και η συγκοινωνιακή εξυπηρέτησή τους μέσω του ανασχεδιασμού των λεωφορειακών γραμμών (αστικών & δημοτικών)

    Είμαι πάντα στην διάθεσή σας,

    Με εκτίμηση,

    Ξένος Μανιατογιάννης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κε. Μανιατογιάννη,

    Ευχαριστώ για την απάντησή σας, η οποία όμως, με όλο τον σεβασμό, δεν με καλύπτει, καθώς δεν σχολίασα το κυκλοφοριακό πρόβλημα, το οποίο είναι επίσης σημαντικό.
    Όσο για τα Α. Βριλήσσια, χαίρομαι για τη πεζογέφυρα που αναφέρατε για λόγους ασφάλειας των παιδιών που διασχίζουν την Αναπαύσεως, αλλά το σχολιό μου αφορούσε άλλα θέματα, καθώς πιστεύω, όπως και άλλοι κάτοικοι εδώ, ότι υπάρχουν παραδείγματα στο παρελθόν που δείχνουν ότι τα Α. Βριλήσσια δεν αντιμετωπίζονται "ισότιμα" π.χ. σε περίπτωση αποκλεισμού από χιονιά, συντήρησης των κοινόχρηστων χώρων, κ.ο.κ., όταν οι γύρω περιοχές της κεντρικής πλατείας Βριλησσίων φαίνονται να αποτελούν προτεραιότητα για την εκάστοτε δημοτική αρχή.

    ΜΦΧ
    Στέλιος Κεντριτάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή επιτυχία
    Νικήτας Παναγιωτόπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή