Ξένος Μανιατογιαννης

Ξένος Μανιατογιαννης

Καλώς ήρθατε...

Στόχος μου μέσα από αυτή την προσπάθεια, είναι να επικοινωνήσουμε
και να συζητήσουμε τις απόψεις μου που διαβάζετε κάθε τόσο,
καθώς και οτιδήποτε άλλο σας απασχολεί

Σας ευχαριστώ

Δευτέρα 12 Ιουλίου 2010

Το χάος του κυκλοφοριακού

Οι αρχές πάνω στις οποίες θα πρέπει να στηριχθεί η νέα κυκλοφοριακή μελέτη στα Βριλήσσια, είναι οι εξής:

Προτεραιότητα πρέπει να έχει ο δημότης και οι δυνατότητες για ελεύθερη και ασφαλή βαδησιμότητα και χρήση εναλλακτικών μέσων συγκοινωνίας (ποδήλατο)

Αποτροπή της διαμπερούς κυκλοφοριάς με διοχέτευση των αντίστοιχων φορτίων στον περιμετρικό δακτύλιο της Πόλης μας

Ισοδύναμη κατανομή κυκλοφοριακών φορτίων μέσα στο οδικό δίκτυο του Δήμου, με βάση τα αποτελέσματα ανάλυσης των κυκλοφοριακών φόρτων και τις προτάσεις των μελετητών

Επανασχεδιασμός των λεωφορειακών γραμμών (τόσο των δημοτικών, όσο και της ΕΘΕΛ)


Πρόβλεψη χώρων στάθμευσης, όπου αυτοί απαιτούνται


 Περαιτέρω ανάπτυξη δικτύου ποδηλατοδρόμων και οδών ήπιας κυκλοφορίας, με προτεραιότητα:
I. Έξω από τα σχολκά συγκροτήματα
II. Έξω από τα δημόσια και δημοτικά κτίρια (δημαρχείο, ΚΑΠΗ, κλπ)


 Εκτεταμένο δίκτυο μονοδρομήσεων οδών με παράλληλη ανάπλασή τους, για την αποφυγή ανάπτυξης μεγάλων ταχυτήτων

Κατάργηση συλλεκτήριων και συνδετήριων οδών μέσα στον ιστό του προαστίου

Επανασχεδιασμός και επαναξιολόγηση κατακόρυφης & οριζόντιας σήμανσης, με βάση τα κυκλοφοριακά φορτία, το εύρος του οδοστρώματος και τη συχνότητα ατυχημάτων

1 σχόλιο:

  1. Η οδός Π. Μπακογιάννη:

     Είναι ο μόνος δρόμος που από την Ηρακλείου καταλήγει στην Λ. Πεντέλης ( η οδός Αναλήψεως διακόπτεται από την Πλατεία Αναλήψεως και δεν καταλήγει στην Λ. Πεντέλης). Η Μπακογιάννη χρησιμοποιείται κυρίως από περαστικούς οδηγούς.
     Το φανάρι για να μπει κάποιος από την Ηρακλείτου στην Μπακογιάννη διαρκεί 15 δευτερόλεπτα. Ακριβώς τον ίδιο χρόνο διαρκεί και το φανάρι της Ηρακλείτου για Λ. Αναπαύσεως. Με αποτέλεσμα μεγάλος όγκος αυτοκινήτων να μπαίνει στην Μπακογιάννη. Πρέπει να αυξηθεί ο χρόνος διάρκειας του φαναριού από την Ηρακλείτου προς την Λ. Αναπαύσεως, ώστε να αποφύγουμε την διαμπερή κυκλοφορία.
     Στο φανάρι της Μπακογιάννη για να βγει κάποιος στην Λ .Πεντέλης υπάρχουν διαχωριστικά κολονάκια και δημιουργούνται 2 λωρίδες. Σωστό μέτρο κατά το ήμισυ. Πρέπει να αφαιρεθούν τα κολονάκια από την Εθν. Αντιστάσεως μέχρι την Γράμμου και να μείνει το πρώτο κομμάτι, διότι έτσι δίνεται επιπλέον κίνητρο να χρησιμοποιηθεί η Μπακογιάννη αντί της Ηρακλείτου.
     Αναπτύσσονται ιδιαίτερα υψηλές ταχύτητες. Από την οδό Θερμοπυλών μέχρι την έξοδο στην Λ. Πεντέλης δεν υπάρχει κανένα STOP. Πρέπει να δημιουργηθούν σαμαράκια (όπως στην οδό Θερμοπυλών).
     Πρέπει να μετατραπεί η Μπακογιάννη σε δρόμο ήπιας κυκλοφορίας λόγω του πάρκου Τυπετ και του ποδηλατοδρόμου, όπου κυκλοφορεί μεγάλος αριθμός μικρών παιδιών.
     Έχουν συμβεί αρκετά τροχαία δυστυχήματα ιδιαίτερα στην συμβολή της Μπακογιάννη με την Θερμοπυλών.
     Θα βοηθούσε να γίνει μερική αντιδρομήση της οδού. Ο κάτοικος της περιοχής δεν έχει πρόβλημα να κάνει λίγο παραπάνω χρόνο να φτάσει σπίτι του. Αντιθέτως, αποτρέπονται οι περαστικοί οδηγοί και έτσι ωθούνται να χρησιμοποιούν τους περιφερειακούς δρόμους (Αναπαύσεως, Ηρακλείτου κ.ά.).

    Δεν είναι επιχείρημα ότι ένα κομμάτι της Μπακογιάννη ανήκει στον δήμο Χαλανδρίου και δεν μπορούμε να παρέμβουμε. Σε αυτά τα θέματα πρέπει να υπάρχει διαδημοτική συνεργασία. Το ίδιο ισχύει και για την ρύθμιση του σηματοδότη της οδού Ηρακλείτου. Επίσης, δεν πρέπει να επικεντρωθεί η κυκλοφοριακή μελέτη μόνο στον εντοπισμό των επιβαρυμένων οδών, όλοι γνωρίζουμε ακριβώς ποιες είναι, αλλά πρέπει να δώσει λύσεις για ισοδύναμη κατανομή του κυκλοφοριακού φορτίου, για μείωση των υψηλών ταχυτήτων και για αποτροπή της διαμπερούς κυκλοφορίας.

    Σταματελόπουλος Νικήτας
    stamatelo_nik@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή